Književna čajanka u listopadu
Zavirite iza tajnih vrata knjižnice OŠ „Stjepan Radić” Božjakovina kako biste doživjeli djelić atmosfere s Književne čajanke 5. razreda. Učenici su jedan običan sat u učionici zamijenili satom provedenim u školskoj knjižnici čitajući i opuštajući se u ugodnoj atmosferi uz fine kekse i topli čaj.
Mjesec školskih knjižnica uvijek je vrijeme Književnih čajanki, aktivnosti koju naša školska knjižnica organizira u suradnji s učiteljima i učiteljicama hrvatskog jezika. I ove smo godine učenicima petih razreda ponudili opuštajući sat hrvatskog jezika posvećen samo čitanju, uživanju u smirujućoj glazbi i toplome čaju. Druženje započinjemo izvlačenjem „tombole“, papirića s brojem vrećice u kojoj se nalazi njima nepoznata knjiga. Potrudili smo se pronaći najzanimljivije i najuzbudljivije knjige s polica naše knjižnice pa su se tako u vrećicama skrivale pustolovine iz Gregovog dnevnika, Tom Gates, Suvišan u svemiru, Čudo, Koko u Parizu i još poneki uzbudljiv naslov. Vrećice smo otvorili svi zajedno, a zatim se bacili na čitanje na dekicama i jastučićima koje su učenici donijeli. Vrijeme nam je proletjelo. Za kraj smo porazgovarali o vrijednosti čitanja, te su učenici sami zaključili da čitanju u društvu uz dobru knjigu može biti i zabavno. Poseban pokazatelj vrijednosti ovakvih aktivnosti bio je i broj posuđenih knjiga na kraju sata.
Na čajanci mi je bilo odlično. Čitao sam knjigu Čudo i jako mi se svidjela. Nitko me nije ometao, što je lijepo od mog razreda. Svi su čitali neku knjigu, pa čak i učiteljica. Tijekom čitanja sam bio opušten. Uz čitanje mi je bilo dobro što smo pili čaj i jeli fine kekse. Tijekom čitanja nam je knjižničarka pustila glazbu. Taj sam dan shvatio da mogu čitati uz glazbu. Bilo mi je žao kad je završilo. Nadam se da ćemo opet ići jer je bilo jako lijepo.
Luka, 5. c
Jako mi se svidjela književna čajanka. Svidio mi se topao čaj, keksi i umirujuća glazba, a najviše mi se svidjela knjiga Suvišan u svemiru. Kada smo tek došli, iz šalice smo izvlačili papiriće s brojem, a zatim smo uzeli vrećicu s tim brojem. Vrećice smo otvorili svi zajedno. I čitanje je moglo početi. Na kraju smo razgovarali o knjigama koje smo čitali. Svima su se svidjele knjige. Pri odlasku, prijatelji iz razreda i ja smo posudili knjige koje su nam preporučili ostali učenici. Saznala sam da čitanjem može biti i zabavno.
Laura, 5. d
Meni se čitanje u knjižnici s razredom jako svidjelo. Sviđa mi se kada čitam knjige u lijepoj, tihoj i opuštajućoj atmosferi. Željela bih ponoviti ovo iskustvo.
Nina, 5. e
Na čajanci mi se jako svidjelo jer smo čitali knjige koje smo izvukli, a ne svoje najdraže. Bila sam tužna što nisam dobila Gregov dnevnik ili Toma Gatesa, no i Koko u Parizu kojeg sam dobila je bio dobar. Sviđalo mi se i zato što nismo sjedili za stolom i čitali, nego smo mogli sjesti ili leći na pod. Uz to smo imali čaj i keksiće što mi se najviše svidjelo. Malo me ometala glazba, ali sve drugo je bilo super. Na kraju sam posudila Koko u Parizu jer me zanimalo što će se dogoditi kada Koko i Zlatko stignu u Pariz. Baš mi je žao što smo imali samo jedan sat čajanke. Zbog ovog sata mi se svidjela i ova knjiga. Nikad je ne bih uzela da čitam tek tako. Ne bih promijenila baš ništa.
Tena, 5. c
Ivana Kosko, stručna suradnica savjetnica
Osnovna škola Stjepan Radić, Božjakovina
Odgovori
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.