13. 02. 2019.

Otvorene su registracije za IASL 2019. – Dubrovnik, 21.-25. listopada

 

Registracija za sudionike Svjetskog kongresa školskih knjižničara koji će se održati od 21. do 25. listopada 2019. u Dubrovniku otvorena je od 21. siječnja 2019. Registracija je moguća sve do početka kongresa, a i na samom mjestu održavanja.

Rane registracije su svakako povoljnije i stoga ih preporučujemo! Uvjete registracije i samu prijavu možete pogledati i popuniti na poveznici: http://www.dubrovniksun.hr/prijave/iasl-registration/.

Registracija na konferenciju obavezna je za sve sudionike. Isključivo potpune registracije će biti prihvaćene. Iznos registracije temelji se na datumu uplate u skladu s navedenim rokovima.
Ukoliko propustite jedan rok, automatski će se primjenjivati sljedeći. Registracija će biti potvrđena po primitku pune uplate. Svaki sudionik će zaprimiti elektroničku potvrdu svoje registracije.

Registrirati se možete kao puni sudionici konferencije, a Vaša registracija izračunata je u skladu sa zemljom iz koje dolazite i stanjem članstva (Hrvatska spada u zonu B, a svi članovi Hrvatske udruge školskih knjižničara su pridruženi članovi IASl-a i imaju nižu cijenu kotizacije!).

Iznos paketa za pune sudionike konferencije obuhvaća:

  • konferencijsku torbu i materijale
  • prijevoz iz zračne luke i natrag (za goste hotela Valamar)
  • radionicu prije konferencije; ceremoniju otvorenja, pauze za ručak i kavu tijekom konferencije (s početkom od 21. listopada uvečer i završetkom 25. listopada uključujući ručak), ulaznice i prijevoz za izlet ili posjet Starom gradu Dubrovniku;
  • prijevoz, ulaznice i obrok tijekom posjeta školskim knjižnicama 25. listopada 2019.

Tijekom procesa registracije molimo da naglasite želite li prisustvovati radionici prije konferencije i hoćete li se pridružiti posjetu školskoj knjižnici.

Svečana večera nije uključena u iznos za konferenciju, ali se može uključiti ako se odlučite za taj aranžman tijekom procesa registracije.

Osobe u pratnji (supružnici, partneri, djeca…) mogu sudjelovati u pratećem dijelu programa.  

Registracija  za osobu u pratnji obuhvaća:

  • konferencijsku torbu;
  • troškove prijevoza iz zračne luke i natrag (za goste hotela Valamar), prijem dobrodošlice, pauze za ručak i kavu tijekom konferencije (s početkom od 21. listopada uvečer i završetkom 25. listopada uključujući ručak);
  • ulaznice i prijevoz za posjet Starom gradu Dubrovniku;
  • prijevoz, ulaznice i obrok tijekom posjeta školskim knjižnicama 25. listopada 2019.
  • svečana večera

Tijekom procesa registracije molimo da naglasite hoćete li se pridružiti posjetu školskoj knjižnici.

Predkonferencijski kulturni događaj u nedjelju 20. listopada 2019. je dodatni program i podliježe dodatnom plaćanju.

Smještaj možete rezervirati na: http://www.iasl2019.hr/accommodation/

Više informacija o kongresu možete pronaći na mrežnim stranicama: http://www.iasl2019.hr/

 

Dobrodošli!

 

Leave a Reply