01. 05. 2017.

ŠKOLSKE NOVINE – TEMA BROJA: ŠKOLSKE KNJIŽNICE Od „spremišta” informacija prema mjestu učenja i razvoja kritičkog mišljenja

Kao što informacijska pismenost prema suvremenim shvaćanjima nije više sklop vještina determiniranih informacijskim izvorima i prikupljanjem informacija nego iskustvom s informacijama – onim što se i kako s informacijama čini na putu do novog znanja – tako i školska knjižnica nije više spremište informacija, nego mjesto učenja. Učenje je misaoni proces, a jedino svjesno učenje ima smisla, jer razvija kompetencije potrebne tijekom cijeloga života u neprestano mijenjajućem informacijskom okruženju... Piše Marijan Šimeg; za Temu broja Školskih novina pišu i govore Ana Saulačić, Ivanka Stričević, Nada Topić, Ana Barbarić, Mario Hibert, Vanja Jurilj…

 

Više u tiskanom izdanju.

Preuzeto sa: http://www.skolskenovine.hr/tjednik.aspx

Odgovori